Ügyféltájékoztató
Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk Önt arról, hogy irodánk az Ön által megrendelt utazás kapcsán utazásközvetítőként jár el. Irodánk – mint utazásközvetítő – más utazási irodák, szolgáltatók által összeállított csomagot, szolgáltatást értékesít. Utasként Ön minden alaklommal az utazásszervezővel kerül szerződéses jogviszonyba, azaz ha utazásközvetítőn keresztül köti meg a szerződést, vagy rendeli meg a szolgáltatást, a szolgáltatás teljesítéséért az utazás szervezője lesz a felelős.
Fontos tehát minden alkalommal személyesen utánanézni az utazásszervező irodának, és tájékozódni, hogy pl.: többek között a cég szerepel-e a MKEH nyilvántartásában.
Jelen utazás szervezője ………………………………..
Az Ön védelme érdekében minden esetben nagyon fontos, hogy Ön az utazás megkezdése és kifizetése előtt az utazásszervező féllel kössön –írásban- utazási szerződést, mellyel kapcsolatban a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal honlapján is elérhető idegenforgalmi fogyasztói tájékoztató II. szakasza az irányadó.
(http://mkeh.gov.hu/kereskedelmi/idegenforgalmi_osztaly/fogyasztoi_tajekoztato)
Az utazás során esetlegesen felmerült panaszokkal és bejelentésükkel kapcsolatban, kérem, hogy olvassa végig figyelmesen az alábbi tájékoztatót:
Az utazási csomagok, belföldi, vagy külföldi utazási szolgáltatások, szolgáltatásegyüttesek megszervezése és lebonyolítása során – minthogy azok bonyolult, adott esetben több idegen országbeli partner igénybevételével és sokoldalú egyeztetéssel zajló tevékenységek – felmerülhetnek olyan esetek, amikor tévedésből, vagy a hiányos kommunikáció miatt az előzőleg kifizetett szolgáltatások nem a szerződésben kikötött módon válnak elérhetővé.
Mit tehet Ön ilyen esetben?
Amennyiben a szolgáltatás igénybe vétele során Önnek panasza van (a tájékoztatóban részben vagy egészben magasabb minőségű szolgáltatás volt megállapítva, vagy az nem megfelelő minőségben került biztosításra, illetve valamely rész-szolgáltatás nem volt elérhető), akkor azt mindenképpen késlekedés nélkül hozza az Ön utazásszervezője és a helyi partneriroda képviselője, vagy a külföldi szolgáltató tudomására. A panaszról a helyszínen készítessen jegyzőkönyvet, amelyben részletesen írja le a kifogásolt szolgáltatást.
Érdemes továbbá fényképeket készíteni a kifogásolt tartalommal kapcsolatban annak bizonyítására, hogy a helyi szolgáltató nem a megbeszélt szolgáltatást biztosította az Ön számára.
Ön jogosult az utazási csomag teljesítésével kapcsolatos észrevételeit, kéréseit és panaszait közvetlenül az AMAZON TRAVEL Utazási Irodához intézni. Irodánk az Ön észrevételeit, kéréseit és panaszait haladéktalanul továbbítja az utazásszervező felé. A határidők és elévülési idők betartása tekintetében az utazásközvetítővel való közlés az utazásszervezővel való közlésnek minősül.
Kérjük, még a helyszínen ellenőrizze minden esetben a megrendelt programcsomagban feltüntetett rész-szolgáltatások minőségét, annak érdekében, hogy a panasz még a helyszínen orvosolható legyen!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben a kifogásolt eset után nem teszi meg haladéktalanul a szükséges intézkedéseket, úgy a panasz közlésének elmulasztásából eredő kár Önt terheli.
Budapest, 2018.
Az utazással kapcsolatos jogaimat és kötelezettségeimet megértettem.
…………………………………..
Utas